SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Miejsce pracy: Szemud

Zakres obowiązków:

  • naliczanie wynagrodzeń, przygotowanie przelewów, przygotowanie odcinków płacowych;

  • naliczanie ZL, urlopów, urlopów bezpłatnych, macierzyńskich;

  • naliczanie PPK, dodatków, odliczanie zobowiązań (pożyczki, komornicy, składki członkowskie);

  • przygotowanie dekretów wynagrodzeń;

  • roczne przygotowanie PIT dla pracowników, do urzędu skarbowego;

  • deklaracje (miesięczne i roczne) ZUS-DRA, RMUA, IWA, PFRON, PDOF;

  • sporządzanie sprawozdań GUS;

  • obsługa ZUS-PUE;

  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników;

  • kontakty/kontrole PIP/ZUS/Urząd Skarbowy;

  • przygotowanie RP7;

  • rozliczanie czasu pracy i nieobecności;

  • sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;

  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ich archiwizacja;

  • kontrola terminowości badań lekarskich i szkoleń;

  • współpraca ze służbami BHP;

  • obsługa umów zleceń i o dzieło;

Oczekiwane kwalifikacje i predyspozycje:

  • znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o podatku dochodowym, ustawa zasiłkowa;
  • zdolności komunikacyjne;
  • zdolności organizacyjne, samodzielności, wielozadaniowości, skrupulatności;
  • poczucie odpowiedzialności; analityczność;
  • obsługa Płatnika, E-PUE;
  • mile widziana znajomość systemów ERP;
  • znajomość programów pakietu MS Office (Excel, World, Power Point);
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznym i młodym zespole;
  • umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie;
  • dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy;

Termin nadsyłania zgłoszeń: 31.12.2019 r.